onsdag 9. desember 2009

Trekkning av candyen min!!


Jeg må bare beklage at det tok litt tid me trekkningen..
Vi havna på sykehuset med minsten..Nå er jeg bare hjem om en liten tur..
Så nå må vi få dette gjort ;)

Jeg må si tusen takk til alle som har stukket innom bloggen min:)
Så utrolig kjekt!!!

Jeg har vært inne på random.org og tatt trekkningen
Og tallet ble



11




GRATULERER
til



CharlieB!!!!!!

Send meg adressen din,
så skal jeg få sendt candyen til deg når vi komme hjem fra
sykehuset :)


2 kommentarer:

Knerten sa...

Så leit å høre at dere MÅTTE på sykehuset; ønsker god bedring til minsten og at dere snart er hjemme hele familien. ;-)

Anonym sa...

Hey I am so glad I found your site, I really found you by error, while I was searching on Askjeeve for something else, Anyhow I am here now and would just like to say kudos for a remarkable post and a all round interesting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to look over it all at the minute but I have book-marked it and also added in your RSS feeds, so when I have time I will be back to read much more, Please do keep up the fantastic job.