fredag 28. januar 2011

DT sukkersött - #110

Da var det tid for ny utfordring hos Sukkersøtt!

Og denne uken er oppgaven å:

Pynte en eske/gavepose!

Her er min eske:)


Jeg har pyntet med pion design mønsterark, blonder fra kort og godt.
Tagen har jeg laget selv, med bakgrunns stempel og jeg har brukt MS punch på
enden. og et bond fra papirgleder i. Blomster fra div. Bling fra ukjent.
blondeserviett. jeg har laget en ramme av spellbinder dies. Teksten
er fra kort og godt :)
Legg til bilde


Her er esken sett forfra :)


Så stikk inn til sukkersøtt og se på alle di andre DT bidragen!!
Nydelige!

Håper du blir med på utfordringen! :)

Ha en fin fredag!

Klem!

2 kommentarer:

Berit sa...

Kjempefin eske! Nydelig med blonden rundt hele eska. Flott pyntet!

Ha ei fin helg:)

Anonym sa...

Thank you for any other great article. Where else may just anyone get that kind of information in such a perfect way of writing? I have a presentation next week, and I am at the look for such information.