onsdag 25. mai 2011

Bryllpsdag!

Idag har jeg og mannen min bryllupsdag! 

Tenk det er 9 år siden vi giftet oss! 

Nå har vi to herlige barn sammen, og vi har alt begynt
å planlegge 10 års jubileumet neste år :)

Vi skal til PARIS!! 

Idag kom jeg hjem fra jobb, da eldste mann Tor Henrik
kommer bort å sier: vi har IKKE vært å handlet! jeg bare oki?! 
Tenkte meg d var noe lureri på gang..hehe 
Så på spisebordet står den LEKKRESTE oppsatsen EVER! 
I min yndligsfarge! LILLA :)

Di hadde jo vært å handlet :)
 

 


Ha en fin onsdags kveld :)
Klem!

2 kommentarer:

Kari sa...

Gratulerer så masse med bryllupsdagen! Og så koselig at de hadde handlet til deg da! Nydelig oppsats du fikk!

Ha en flott kveld videre!
Klem Kari

Anonym sa...

Youre so cool! I dont suppose Ive read anything like this before. So nice to seek out any person with some unique thoughts on this subject. realy thank you for starting this up. this website is something that is needed on the internet, someone with a bit originality. useful job for bringing something new to the internet!