fredag 24. juni 2011

Gratulere!

Dette kortet laget jeg til mannen min som fyllte året på onsdag som var.

 

Jeg har laget et skikkelig guttekort denne gangen.
Har brukt dies fra th og embosset di tannhjulene med 
bronse embossing pulver. Stempelet er også embosset.

 

Jeg har brukt skissen til sketchy saturday. Avispapir har jeg
lagt under arkene. en th thicket.


Tekstempelet er fra kort og godt.

Blir med på disse utfordringene:

 -et trykk-trykkpressa - avispapir
sketch saturday  - skisse

Ha en fin fredag og god helg :)

klem

5 kommentarer:

Marita sa...

Det var et kjempestilig kort i flotte farger:) Ønsker deg en riktig fin helg. Klæm

Karen Elise sa...

Det ble han nok glad for! Stilig med bronse-embossing :D
Klem

Kristine sa...

Tusen takk for at du deltar på Trykkpressa-utfordringen denne måneden:)
Klemmer fra Kristine ;)

Pia sa...

super nydeligt kort og flot med embossingen
knus Pia

Anonym sa...

WONDERFUL Post.thanks for share..more wait .. …