søndag 15. september 2013

en eske!

Da er det tid for ny utfordring hos nordsalten-hobbyklubb!
BLING IT!
og vi blir sponset av gro, med en herlig pakke med perler og bling.


jeg har laget en after eight eske med papirer fra bildmålarna.
pyntet med noen kant stempler fra ladybug and friends. 
rundt esken har jeg et bånd. og en metall ting framme fra kort og godt.
 

inni har jeg tekst fra kort og godt.
 


under har jeg metall føtter.
 

blomster fra prima og div. en swirl cheery lynn.
 

har hatt ma mangen bling steiner på hele esken.
 




  Takk for du titter innom bloggen min!

God Søndag!

*Klem*

3 kommentarer:

martina's kaartjes sa...

lovely, romantic result ! great
greetings, martina
x

Elisabeth sa...

Så flott eske du har laget=)
I herlige farger.
Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form? I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one? Thanks a lot!