mandag 15. juni 2015

DT Nordsalten Hobbyklubb - Skisse

Da var det visst tid for et nytt blogg innlegg. 
Denne gang blogger jeg for nordsalten-hobbyklubb.

Denne gang har vi en skisse til dere:


Her er mitt kort:


Jeg har leitet litt i rest bunken min med ark, men vet tannhjulene er fra papirdesign.
Bildet er fra pion designs.


Har stanset ut en klokke dies fra Marianne designs. Blonde, filmrull fra TH, Chipboard tannhjul. 
Tekststempel fra kort og godt, og stanset ut med spellbinder.


Her er innsiden lett pyntet med en tag, med stempel fra kort og godt. Og et skrivefelt.

Blir med på disse utfordringene:

hobbygarasjen - Lag på lag-Blonde-stempel har jeg brukt
papertakeweekly - something for the boys
tuesday taggers - clocks
citycrafter - mine tag is inside the card..

Da håper jeg dere blir med på utfordringen! 

Takk for besøket!





6 kommentarer:

Ros Crawford sa...

That's so lovely!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Ros Crawford sa...

That's so lovely!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

Margik sa...

Gorgeous card with an adorable image. Love the papers and layers!
Thank you for joining us at Try it on Tuesday. Mar x

Samra sa...

Gorgeous card!!! Such a beautiful vintage treasure!!! Thank you for joining CCCB this week!
Samra DT

Karin Lovise sa...

Så stilig herrekort du har laget! Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen.no sin utfordring! Klem Karin Lovise

froebelsternchen sa...

A wonderful project Ane ! Gorgeous!
Thank you for joining TioT's!
oxo Susi